20060723

αυτό το blog άργησε να βγει


Είναι ο DUI cyber?

Αυτό το blog άργησε να βγει...
Τις προάλλες βρέθηκα στους δρόμους της πόλης μου. Περιδιάβαινα δρόμους που κάποτε κάτι σήμαιναν για μένα... κάτι είχε συμβεί... κάτι είχα δει που με είχε φέρει στιγμιαία σε απόγνωση... ένα γατί ας πούμε που αργοπέθαινε χτυπημένο από κάποιο αυτοκίνητο στη μέση του δρόμου, κ που έκανα πως δεν το είδα.
Ποτε δεν ένιωσα τη δημιουργία να έχει καταδιωκτεί πιο έντονα... Υπήρχαν περιοχές κ δρόμοι που ελάχιστα άλλαξαν τα τελευταία δέκα χρόνια (εκτός απο τη φυσική εκφυλιστική διεργασία του γήρατος που χτυπά ανελέητα κ τα οικοδομήματα, τις πολυκατοικίες, τις πλατείες... μια πόλη στο σύνολό της...) κ άλλοι που ελάχιστα θύμιζαν τη γραφική, επαρχιώτικη κ με αγροτικές ρίζες Κατερίνη...



"Αχ, μικρέ Λεονάρντο, τι βασανίζεσαι έτσι!"

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εμενα μου αρεσει το μπλογκ σου.
ωραια ! ειμαι και η πρωτη που σου στελνει κομεντ!


σε σκεφτομουν χθες. Ειχα βγει με τον φιλο μου τον Ηλια στα εξαρχεια και σε καποια στιγμη που μου μιλουσε θυμομουν την μερα που ειχαμε παει στην εκθεση στο μ.φρυσιρα και μετα ειχαμε αυτη τη ζωηρη συζητητση εσυ, αυτος και εγω.
και ο ηλιας με την μαρξιστικη του ερμηνεια για καθετι στον κοσμο...

καλο καλοκαιρι ...απο την αθηνα που ομορφαινει οταν οι πολλοι την κανουν για τις παραλιες !
σε φιλω!

Ανώνυμος είπε...

καλά, αυτό με το γατί το έχω ξαναδεί με σένα... πιάτσα ταξί, 6:00 η ώρα τα χαράματα, μετά από ένα απολαυστικά βαρετό βράδυ στο Residents, ένα μισοπεθαμένο γατί στο δρόμο και συ να σφυρίζεις αδιάφορα δεξιά κι αριστερά... Απαράδεκτος, που λέει και ο Bazil. Ευτυχώς που φώναζα εγώ "ένας κτηνίατρος ρε παιδιά,ένας κτηνίατρος..."

Costas T. είπε...

Χαίρομαι GL που θυμάσαι ό,τι εγώ προσπαθώ να ξεχάσω… αν κ μου φαίνεται πως εσύ έχεις ξεχάσει πως ήταν ένας αδέσποτος σκύλος που τον χτύπησε λιγάκι στο πόδι με τη ρόδα ένας ταξιτζής (που ύστερα έφυγε σπινάροντας, ο μαλάκας!!!)… κ όντως ήταν 6 το πρωί κ μισοκοιμόμουν…!
Σέυχαριστώ Άλκ... I miss Athens like the desert misses the rain...

A Driver Under Influence είπε...

ε αν δεν σε πληρωσουν δεν εχει αξια η ζωη του ζωου ε?

ειναι ο DUI cyber?
και αν ειναι γιατι περιφερεται ακομα με σαρκα και οστα?